Замовити підтримку сайту у Києві? | Замовити обслуговування сайту
Будь-який сайт потребує обслуговування. З одного боку, це підтримка поточної працездатності, а з іншого це оновлення як програмної так і інформаційної частини сайту. Постійна робота з обслуговування сайту дасть гарантію того, що вся інформація на сайті буде свіжою та актуальною, а товари або послуги будуть завжди доступні для клієнтів.
Супровід сайту
техпідтримка
- Моніторинг робочого стану
- Антивірус захист
- Створення резервних копій
- Актулізація інформації на сайті
- Консультація ваших менеджерів
Сайти працюють на серверах, а сервер - це спеціалізований комп'ютер, який як і ваш домашній персональний комп'ютер може зазнавати атак вірусів, давати збої, потребувати перезавантаження.
Моніторинг з годинним інтервалом – це отримання спеціальної відповіді від сервера про робочий стан веб-сайту. Якщо сайт завантажується – все ОК. Якщо є помилки, сайт не завантажується - ми отримуємо повідомлення і розпочинаємо з'ясування причин збою роботи.
Однією з причин "несправності" сайту може бути злом програмою-роботом, який впроваджує свій шкідливий код на сервер, на робочі сторінки сайту. Наслідки, як і цілі цього коду, можуть бути різними. Але що слід знати однозначно - його там бути не повинно!
Для цієї мети і проводяться Антивірусні перевірки та Антивірусний захист сайту.
Створення резервних копій сайту - це один з механізмів, який дозволяє повернути сайт до моменту, коли, наприклад, стався збій або зараження вірусом.
Актуальна інформація на вашому сайті – запорука уникнення непорозуміння з вашими клієнтами. Така інформація як режим роботи, телефони, адреса, ціни і т.д. мають бути завжди актуальними.
Обговорити техпідтримкуКонсультація ваших співробітників, які працюють з адміністративними розділами сайту, займаються маркетингом, наповненням – це невід'ємна частина нашої роботи під час супроводу сайту.